The IX Winter School on Research Methodology in social sciences

17-18-19-20 gennaio 2023

The IX Winter School on Research Methodology in social sciences

The IX Winter School on Research Methodology in social sciences, urban studies and spatial planning takes place in the Santa Teresa building, Via della Mattonaia, 8.

The Winter School offers PhD candidates and young academics in the fields of urban studies and spatial planning the opportunity to interactively build their learning and training paths in research, with a specific focus on pre-methodological (e.g. how to write and publish an academic article) and methodological (e.g methods of policy analysis, geodesign methodology, engaged research etc.) questions.

13 Gennaio 2023 (Archiviata)